Araba Hastası 1 Milyon Ziyaretciyi Aştı


Bugün uzun süre ilgilenemediğim için sitemi yeniden gözden geçirmek amacıyla istatistiklerimi incelerken fark ettiğim durum. Aslında bu siteyi kurarken çok da büyük beklentim yoktu ama şimdi arama motorlarından belirli bir trafik elde ettim ve içeriğimin bir devamlılığını sağlamış bulunuyorum. Özel işler nedeniyle her ne kadar zaman zaman sizlerle bulaşamadığım dönemler olmuşsa da büyük kopuklukları hiç yaşamadık. Site istatistikleri bazen çok yükseklere çıkarken bazen ciddi sorunlar yaşasa da hiç bir zaman kaliteli içerikten vazgeçmedik. Hiç bir zaman çalıntı bilgileri olduğu gibi kendi sitesine hem de kaynak göstermeden kopyalayan bir site olmadık.

Bir kaç yıl önce başlayan yolculuğumuzda bizi yorumlarıyla eksik bırakmayan ziyaretçilerime de teşekkürü borç biliriz. Toplamda 250 civarı olan yorumcuların her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Benimle aynı sektörde yani otomobil alanında çalışma yapan arkadaşlarla çalışmak benim için de heyecan verici ve bu heyecanı yeni araçların motor sesi gibi hala kalbimde hissediyorum. Bu durum benim paylaşımlara yeni bir aşk ve heyecanla otomobillerin fantastik dünyasında yer almaya devam etmem için bir teşvik olmuştur. Ancak tamamen amatörce başladığım bu işte hala seo bilgilerimin oldukça eksik olduğunu belirtmek isterim. Bu yazıyı okuyanlar içinde konunun uzmanları varsa tavsiyelerini beklerim.

Bu süreçte en çok ziyaretçi aldığım sayfaların linkini de aşağıya sıralıyorum.

Özel Plaka Çıkarma İşlemleri

Aracı Hurdaya Çıkarmak

İstanbul Araba Pazarı Adresleri

Trafik Cezalarına İtiraz

Yeni Plaka Çıkarma

Bu linklerde yer alan paylaşımlarım aynı zamanda otomobil severler tarafından en çok yorumlanan sayfalarımdır. Şu bilinmelidir ki otomobil günümüzün en önemli aracıdır. Mekanikten elektrik elektroniğe kadar onlarca sektörü bir arada tutan bir alandır otomotiv. Sanayi ve ekonominin önemli bel kemiklerinden biridir. Ayrıca biz Türkler atın yerine koymuşuz bu binekleri. O yüzden temizliğinden bakımına her şeyiyle ilgilenir, bazen arabalar ile aramızda duygusal ilişkiler bile başlatırız. Arabası olmayan belki vardır ama araba ile ilgilenmeyen kimse yoktur. O yüzden haydi bloglamaya...

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

Site İstatistikleri