Samsun Araba Kiralama Firmaları


Firma Adı    : Cihan Rent A Car
Adres           : Çiftlik Mahallesi Hakkı Bey Sokak No:122 İlkadım / Samsun
Telefon       : 05529115555 
e- mail        : cihanrentacar@hotmail.com
web adres  :
  
Firma Adı    : Star Rent A Car
Adres           : Hürriyet Mah. Hakkıbey Sok. No:57 (Çiftlik Postanesi Karşısı) İlkadım-Samsun İlkadım / Samsun
Telefon       : 03624310636 
e- mail        : info@samsunstarrentacar.com
web adres  : www.samsunstarrentacar.com/
  
Firma Adı    : Sun Rent A Car
Adres           : Samsun havaalanı Çarşamba / Samsun
Telefon       : 05325105415
e- mail        : samsun@sunrent.com
web adres  :
  
Firma Adı    : A N Rent A Car
Adres           : Yeni Mahalle İsmet İnönü Caddesi No:125/2 Atakum / Samsun
Telefon       : 05455102254 
e- mail        : murat_hazir@hotmail.com
web adres  :
  
Firma Adı    : Tiger Car Rental
Adres           : Körfez mahallesi Atatürk bulvarı no 119/a Tiger Car Rental and Professıonal Car Wash Systems Tekkeköy / Samsun
Telefon       : 05306667477 
e- mail        : tiger_car_rental@hotmail.com
web adres  :
  
Firma Adı    : Eylül Rent A Car
Adres           : Güzelyalı Mah. Atatürk Bulv. No: 132/A - İlkadım / SAMSUN Atakum / Samsun
Telefon       : 05444945533 
e- mail        : h.ozsemir@hotmail.com
web adres  : www.samsuneylulrentacar.com
  
Firma Adı    : Güven Rent A Car
Adres           : KARADENİZ MAH ÖVGÜ SK İLKADIM SAMSUN İlkadım / Samsun
Telefon       : 05322742935
e- mail        : Farukuysal55@outlook.com
web adres  :
  
oto kiralama, rent a car
samsun rent a car




Firma Adı    : Hünkar Rent A Car
Adres           : 19mayıs engiz mah dogus cad no 105 samsun/engiz Engiz / Samsun
Telefon       : 05352219421
e- mail        : Hünkar55@hotmail.com
web adres  :
  
Firma Adı    : İlk Adım Rent A Car
Adres           : Liman Mahallesi Emek Sokak No: 35 İlkadım / Samsun
Telefon       : 05412488188
e- mail        : Otoumut55@gmail.com
web adres  :
  
Firma Adı    : Eflin Rent A Car
Adres           : atatürk bulvarı güzelyalı mahallesi 104/a Atakum / Samsun
Telefon       : 05456007955
e- mail        : serhatcankarsli@hotmail.com
web adres  :
  
Firma Adı    : EUROPCAR
Adres           : samsun çarsamba havalanı Çarşamba / Samsun
Telefon       : samsuneurocar@hotmall.com
e- mail        : 05416985818 
web adres  :
  
Firma Adı    : Asya Rent A Car
Adres           : Çifilk mah şevketiye cad no.91 ilkadım/Samsun İlkadım / Samsun
Telefon       : 5435492020
e- mail        : aydinboyaci@msn.com

web adres  : www.asyarentacar.net/

Samsun ili merkez ilçelerinde (Atakum, İlkadım, Canik ve Tekkeköy) faaliyet gösteren, firmalar eklenmiştir. Samsun çarşamba havaalanı, rent a car firmaları açısından önemli bir alan olduğu için firmaların adreslerinden yakın olanlar, hava yoluyla seyehat edenler için listelenmiştir. Samsun oto kiralama ve samsun araç kiralama firmaları yorumlarda gerekli bilgileri bırakırlarsa kendilerini listeye ekleyeceğim.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

Site İstatistikleri