15000 - 20000 TL Arasi Hangi Otomobiller Alınabilir?

15  - 20 bin lira aralığında satışa sunulan ve en çok aranan ve satışı yapılan ikinci el otomobiller:

Fiat Palio 1.3 - 1.4

Renault Symbol 1.5

Ford Fiesta 1.4 TDCi

Renault Megane 1.5 dCi

Fiat Albea 1.3 Multijet Active

Hyundai Accent Era 1.4

Hyundai Getz 1.3 GLS

Fiat Albea 1.3 Multijet Active

Chevrolet Calos

FIAT Panda 1.2 Active

Opel Corsa

Renault Clio

Hyundai Accent

Toyata Yaris Terra

Fiat Linea

Nissan Micra


Yukarıdaki listeyi oluştururken 2005 ve 2010 model aralığı için yaptım. Piyasada ve ikinci el sitelerinde en çok satışı yapılan ve en çok aranan otomobilleri ortaya çıkarmaya çalıştım.





Arabaları yazarken silindir hacmi, benzin, dizel gibi özellikleri göz ardı ettim. O yüzden zaten fiyat aralığını 5 bin lirada bıraktım.

Sizin eğer bu konuda aynı fiyat aralığı içinde bir araba tavsiyeniz varsa yorum bölümüne yazmanızı bekliyorum.



1 Yorumlar

Daha yeni Daha eski

Site İstatistikleri