Skoda son yıllarda yaptığı hamlelerle Türkiye'de önemli satışlar gerçekleştirdi.
Skoda’nın bu etkili satışlarında Anadolu’da gerçekleştirdiği satışların, İstanbul 'un yanı sıra Marmara Bölgesi’ni geçmesi dikkatlerden kaçmadı.
Avrupa pazarındaki daralmaya rağmen Skoda Türkiye'de % 33 lük bir satış gerçekleştirdi. Bu oranı elde etmek için yaklaşık 10 bin adet satış yapıldı. Bu sene ise Temmuz ayına kadar olan sürede 6574 adet satış yaptığı firma yetkililerince açıklandı.
Yüce Auto-Skoda Genel Müdürü Tolga Şenyücel yapmış olduğu açıklamada, bu gelişmelerle birlikte Avrupa pazarında ilk 15 arasında kendilerine yer bulduklarını ifade ederek, “Avrupa pazarında yüzde 7 civarında bir daralma var. Bizden daha fazla büyüyen ülke yok. Skoda bizi özel statülü pazar olarak görmeye başladı. Yani bu pazardan beklentileri yüksek ve ona göre stratejilerini, vereceği destekleri belirliyor.” ifadelerini kullandı.
Geriye dönük bir kaç yıl içerisinde Skoda markasının algısında halk arasında hissedilir derecede olumlu yönde bir yükselme olduğunu belirten Şenyücel sözlerinin devamında “En beğenilen markalar arasında yükselme var. Dolaşan araç sayımızın artması da bizi olumlu açıdan motive ediyor. İmaj algısında yüzde 15 civarında bir yükselme görüyoruz. Skoda ucuz bir marka sayılmaz ama Fiyatlarımız makul seviyelerde diyebiliriz." dedi.
2013 satış hedeflerinin 12 bini geçmek olduğunu belirten genel müdür yeni modeller ile atılımlarının devam edeceğini gelecek sene içerisinde Fabia modeli ile daha da iddialı olacağını ilave etti. Yine Spaceback modeli ile de bu atılımlarının devam edeceğine işaret etti. Gelecek yılki hedeflerinin ise 15 bini aşmak olduğunu belirterek hedefleri her zaman diri ve ileri yönde tutmaya kararlı olduklarını vurguladı.
Skoda’nın bu etkili satışlarında Anadolu’da gerçekleştirdiği satışların, İstanbul 'un yanı sıra Marmara Bölgesi’ni geçmesi dikkatlerden kaçmadı.
Avrupa pazarındaki daralmaya rağmen Skoda Türkiye'de % 33 lük bir satış gerçekleştirdi. Bu oranı elde etmek için yaklaşık 10 bin adet satış yapıldı. Bu sene ise Temmuz ayına kadar olan sürede 6574 adet satış yaptığı firma yetkililerince açıklandı.
Yüce Auto-Skoda Genel Müdürü Tolga Şenyücel yapmış olduğu açıklamada, bu gelişmelerle birlikte Avrupa pazarında ilk 15 arasında kendilerine yer bulduklarını ifade ederek, “Avrupa pazarında yüzde 7 civarında bir daralma var. Bizden daha fazla büyüyen ülke yok. Skoda bizi özel statülü pazar olarak görmeye başladı. Yani bu pazardan beklentileri yüksek ve ona göre stratejilerini, vereceği destekleri belirliyor.” ifadelerini kullandı.
Geriye dönük bir kaç yıl içerisinde Skoda markasının algısında halk arasında hissedilir derecede olumlu yönde bir yükselme olduğunu belirten Şenyücel sözlerinin devamında “En beğenilen markalar arasında yükselme var. Dolaşan araç sayımızın artması da bizi olumlu açıdan motive ediyor. İmaj algısında yüzde 15 civarında bir yükselme görüyoruz. Skoda ucuz bir marka sayılmaz ama Fiyatlarımız makul seviyelerde diyebiliriz." dedi.
2013 satış hedeflerinin 12 bini geçmek olduğunu belirten genel müdür yeni modeller ile atılımlarının devam edeceğini gelecek sene içerisinde Fabia modeli ile daha da iddialı olacağını ilave etti. Yine Spaceback modeli ile de bu atılımlarının devam edeceğine işaret etti. Gelecek yılki hedeflerinin ise 15 bini aşmak olduğunu belirterek hedefleri her zaman diri ve ileri yönde tutmaya kararlı olduklarını vurguladı.