Otomobil Fıkraları :)

Hızlı Araba
Temel yeni bir otomobil alır ve arkadaşı Dursun'a öve öve bitiremez.
-Ula dursun bir otomobil aldım bir saatte Trabzon'a varırım bir saatte geri gelirim.
Dursun inanmamış iddiaya girmişler. Temel demiş ki:
-Bak Dursun şimdi buradan yola çıkacağım bir saat sonra ananın evinden seni arayacağım.
Temel çıkmış yola ve gerçekten bir saat sonra telefon çalmış ve Temel :
-Gördün mü tam bir saatte ananın evine geldim.
Dursun: - Tamam şimdi bir saatte geri gel bakalım da iddiayı kazan hadi.
Temel telefonu kapatmış yola çıkmış, bir saat geçmiş , iki saat geçmiş, yok aradan bir hafta geçmiş Temel çıkagelmiş. Dursun sormuş ula noldi bir haftada ancak gelebildin.
Temel:
- Ula uşaklar, elin adami tomofile 5 ileri vites koymuş ammaa  1 tane geri vites koymuş ondan geciktim....


Teyp Hırsızı
Temel'in mahallesinde herkesin arabasının teybi çalınıyormuş, temel de kendisinin çalınmaması için teybini söküp eve almış arabanın camına da boşuna uğraşmayın bu arabada teyp yok yazmış.
Sabah bir bakmış ki araba yerinde yok, onun yerine bir kağıt var ve üstünde şu not yazıyormuş:
Ben taktırırım merak etmeyin.





Ağır Roman
Temel bir gün oğlunun isteği üzerine kırtasiyeye gider ve bir roman almak istediğini söyler.
Kırtasiyeci sorar: Ağır bir roman mı istiyorsunuz yoksa hafif mi?
Temel cevap verir: hiç farketmez. Nasıl olsa ben taşımayacağım, arabam dışarda....


Korna Sesi
Temel bir gün yılların yükünü çektiği arabasını şehirde satması için bir adam tutmuş ve arabayı teslim edip şehre yollamış, pazarda bir müşteri gelip söyle bakalım uşağum, bu arabanın nesi var.
Uşak cevap vermiş:
Hemşerum, bu arabanın kornası hariç her yerinden ses çıkar...



El Arabası
Akıl hastenesinde bir gün doktor penceresinden dışarıya bakar ve bir delinin el arabasını ters ters sürmeye çalıştığını görür. Hemen camı açıp seslenir: Hemşerim, arabayı ne diye ters sürüyorsun, düzeltip de sürsene
Deli hemen cevabı yapıştırır: Ben salak mıyım. Geçen gün düz sürmüştüm, gün boyu kum taşıttılar...



Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

Site İstatistikleri