1. Sıraya sürpriz bir şekilde Volkswagen firması yerleşti. Markanın bu yükselişinde Polo satışlarının etkisinin yüksek olduğunu söyleyebiliriz. Bu rakamlar bize otomobilde reklamcılığın payının da oldukça yüksek olduğunu gösteriyor. En çok reklamı yapılan marka ve modellerin satışlarda daha önde olduğunu söyleyebiliriz. Aslında liste çok düz. Hangi markanın hangi modelinin daha fazla satıldığı, benzinli ile dizel araçların birbiri ile kıyaslanması, motor hacimleri ve araçların fiyat aralıklarının da içinde olduğu bir istatistik listesi daha reel olarak bir listede gösterilse bir çok durum daha açık bir hale gelir ve kimse de gereksiz tartışmalara girmez.
1- Volkswagen 112.056
2- Renault 108.311
3- Ford 108.155
4- Fiat 97.593
5- Opel 55.993
6- Hyundai 49.602
7- Toyota 38.443
8- Dacia 36.395
9- Peugeot 34.034
10- Mercedes-Benz 30.444
11- Citroen 30.003
12- BMW 20.705
13- Nissan 19.295
14- Honda 15.415
15- Audi 14.987
16- Kia 13.648
17- Skoda 12.833
18- Chevrolet 12.506
19- Seat 11.065
20- Mitsubishi 5.240
2- Renault 108.311
3- Ford 108.155
4- Fiat 97.593
5- Opel 55.993
6- Hyundai 49.602
7- Toyota 38.443
8- Dacia 36.395
9- Peugeot 34.034
10- Mercedes-Benz 30.444
11- Citroen 30.003
12- BMW 20.705
13- Nissan 19.295
14- Honda 15.415
15- Audi 14.987
16- Kia 13.648
17- Skoda 12.833
18- Chevrolet 12.506
19- Seat 11.065
20- Mitsubishi 5.240