Petlas Araba Lastikerinin Kalitesi!

Arabamda son iki yıldır Petlas lastiklerini kullanıyorum. Son zamanlarda bazı forumlarda bu lastiklerin kalitesi ile ilgili ortaya bir çok iddia atılmış durumda. İnsanımızın kafasının bu konuda karışık olması da kaçınılmaz bir şey bu durumda.
Benim şahsi fikri petlas lastiklerinin diğer lastiklerden çok da farkı yok. Eğer Arabanızın altına döşerseniz kendiniz kalitesiz bir lastik kullanıyor hissetmezsiniz.
Ancaaaak, iki hafta önce bir piknikten dönerken ön lastikler hopppp gümmm.
nerden patlamış tahmin edin.
Eğer bir çivi, cam batsa sorun etmeyecektim ama baktım sibop girişinden patlamış. Bunun dışında bana bir rahatsızlığı olmadı. Uzak doğu mallarından kaliteli olduğu da garanti bi şey.
Yerli malı yurdum malı...

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

Site İstatistikleri